دانستنيهاي عجيب از نوشابه كوكاكولا
 
TNT IS BEST
بن بست ...
 
 

آيا تابحال به آرم كوكا كولا توجه كرده ايد؟شايد در نگاه اول هيچ مشكلي در آن مشاهده نكنيد ولي با كمي دقت مي بينيد كه گرافيستها و طراح هاي صهيونيست با دقت و ظرافت بيش از اندازه در طراحي آن اسلام ستيزي خود را به وضوح نشان داده اند! شما با واژگون كردن آرم كوكا كولا و يا مشاهده آرم در آينه كلمه *لا محمد لا مكه* را خواهيد ديد! صهيونيست ها بزرگترين سهامداران شركتهاي نوشابه سازي در جهان اند :كوكا كولا،پپسي كولا،فانتا و سون آپ و ... .در بسياري از ايالتهاي آمريكا مأمورين پليس راه دو گالن كوكا كولا در صندوق عقب ماشين خود دارند تا در صورت تصادف،خون را به كمك آن از سطح جاده پاك كنند.حال اگر تكه اي گوشت گاو در يك ظرف محتوي كوكاكولا قرار دهيد ،پس از دو روز ناپديد ميشود! براي تميز كردن چيني هاي بهداشتي،يك قوطي كوكاكولا را داخل كاسه توالت ريخته و يك ساعت صبر كنيد و سپس با آب پرفشار بشوييد اسيد سيتريك موجود در كوكاكولا لكه ها را سطوح چيني بسيار خوب پاك ميكند.براي برطرف كردن زنگ از سپر آب كرم كاري اتومبيل ،سپر را با يك تكه الومينيوم مچاله شده آغشته شده به كوكا كولا بساييد و نتيجه مطلوب را مشاهده كنيد.براي تميز كردن فساد قطبهاي باطري اتومبيل يك قوطي كوكاكولا رو قطبها خالي كنيد تا با غليان كردن آن را تميز كند.براي شل كردن پيچ و مهره هاي زنگ زده،تكه اي پارچه كه در كوكاكولا خيس شده باشد را چند دقيقه روي پيچ و مهره قرار دهيد.براي پاك كردن چربي از روي لباسها،يك قوطي كوكاكولا داخل ماشين لباس شويي خالي كنيد و پودر لباس شويي را اضافه كنيد و ماشين را روي دور عادي روشن كنيد و شاهد نتيجه مطلوب باشيد.ماد موثر كوكاكولا اسيد فسفريك ميزان اسيدي بودنش برابر 2،8 است.اسيد فسفريك ناخن را در مدت 4 روز حل ميكند،همچنين كلسيم را از سطح استخوانها مي زدايد و عامل اصلي پوكي استخوان است.براي حمل محلول كوكاكولا كاميونها بايد از علامتهاي ويژه "مواد خطرناك" كه براي حمل مواد به شدت خورنده در نظر گرفته شده است استفاده نمايند.توزيع كنندگان اصلي كوكاكولا بيش از 20 سال است كه از كوكاكولا براي تميزكردن موتور كاميونهاي خود استفاده ميكنند.با اينكه نبايد از فوايد كوكاكولا غافل شد اما به نظر من اين نوشابه براي نوشيدن ساخته نشده است.

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, :: 14:46 :: توسط : Ramin TNT

كوهنوردي بود كه ميخواست به قله بلندي صعود كند.پس از سالها تمرين و آمادگي سفرش را آغاز كرد.به صعودش ادامه داد تا اينكه هوا كاملا تاريك شد.بجز تاريكي هيچ چيز ديده نمي شد.سياهي شب همه جارا پوشانده بود و مرد نميتوانست چيزي ببيند حتي ماه و ستاره ها پشت انبوهي از ابر پنهان شده بودند.كوهنورد همانطور كه داشت بالا ميرفت در حالي كه چيزي به فتح قله نمانده بود،ناگاه لغزيد و با سرعت هرچه تمام تر سقوط كرد.سقوط همچنان ادامه داشت و او فكر ميكرد چقدر به مرگ نزديك شده است كه ناگهان دنباله طنابي كه به دور كمرش حلقه خورده بود بين شاخه هاي درختي در شيب كوه گير كرد و مانع از سقوط كاملش شد.در آن لحظات سخت كه هيچ اميدي نداشت از ته دل فرياد زد:خدايا كمكم كن!ندايي از آسمان پاسخ داد:از من چه ميخواهي؟ -نجاتم بده خداي من! -آيا به من ايمان داري؟ -آري هميشه به تو ايمان داشته ام! -پس طناب دور كمرت را باز كن! كوهنورد وحشت كرد.باز كردن طناب يعني سقوط از كيلومترها ارتفاع. -خدايا نميتوانم! خدا گفت:آيا به گفته من ايمان نداري؟ كوهنورد گفت : خدايا نميتوانم،نميتوانم. روز بعد گروه نجات گزارش داد كه جسد منجمد شده يك كوهنورد در حالي پيدا شد كه طنابي به دور كمرش حلقه شده بود و تنها دو متر با زمين فاصله داشت!

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:32 :: توسط : Ramin TNT

دانشجويي كه سال آخر دانشكده خود را ميگذراند به خاطر پروژه اي كه انجام داده بود جايزه اول را گرفت. او در پروژه خود از 50 نفر خواسته بود تا دادخواستي مبني بر كنترل سخت يا حذف ماده شيميايي *دي هيدروژن مونوكسيد* توسط دولت را امضا كنند و براي اين درخواست دلايل زير را عنوان كرده بود: *مقدار زياد آن باعث تعرق زياد و استفراغ ميشود -* يك عنصر اصلي باران اسيدي است -*وقتي به حالت گاز در مي آيد بسيار سوزاننده است -*استشناق تصادفي آن باعت مرگ فرد ميشود -*باعث فرسايش اجسام ميشود -*حتي روي ترمز اتومبيل ها اثر منفي ميگذارد -*حتي در تومورهاي سرطاني يافت شده است. از 50 نفر فوق،43 نفر دادخواست را امضا كردند.6 نفر به طور كلي علاقه اي نشان ندادند و اما فقط يك نفر ميدانست كه ماده شيميايي *دي هيدروژن مونوكسيد* در واقع همان آب است! عنوان پروژه دانشجوي فوق *ما چقدر زود باور هستيم* بود!

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:30 :: توسط : Ramin TNT

قسم به نگاهت به چهره ي نابت به ان صف مژگان به چشم سیاهت كه تیر بلا را نشانه منم قسم به بلایی كه از تو كشیدم به عهد وفایی كه از تو ندیدم بر اتش عشقت زبانه منم نیامد زسوي توام خبري نداري تو بر حال من نظري شكایت برم از تو پیش خدا تو را خاطر افتاده با دگري شبم تیره گون شد دل از غصه خون شد نصیب جنون شد به خاطرتو جفایت كشیدم وفایت ندیدنم چه ها نشنیدم به خاطر تو

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:28 :: توسط : Ramin TNT

فال فنجان واژگون شده قهوه مرا بر روي میز باز تكان داد با ادا یك لحظه چشم دوخت به فنجان خالی ام آرام و سرد گفت : كه در طالع شما، قلبم تپید ٬ باز عرق روي صورتم گفتم بگو ٬ مسافر من میرسد؟ و یا ... با چشم هاي خیره به فنجان نگاه كرد گفتم چه شده ؟سكوت بود و تكرار لحظه ها آخر شروع كرد به تفسیر فال من با سر اشاره كرد كه نزدیك تر بیا اینجا فقط دو خط موازي نشسته است یعنی دو فرد دلشده تا ابد جدا انگار بی امان به سرم ضربه می زدند یعنی كه هیچ وقت نمی آید او خدا؟ گفتم درست نیست از اول نگاه كن فریاد زد: بفهم،رها كرده او تو را

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:24 :: توسط : Ramin TNT

این مکان *گردباد اورگن* نام دارد و واقع در ایالت اورگن امریکا میباشد.این منطقه دایره ای فرضی به قطر 50 متر است که به گفته پژوهشگران گهگاه به فاصله 90 روز اندازه دقیق آن تغییر میکند. چرا اسبها هنگام نزدیک شدن به آن شیهه میکشند و روی دوپای خود بلند میشوند؟ چرا پرندگان هنگام پرواز مسیر خود را کج میکنند تا از فراز این دایره پرواز نکنند؟ چرا درختان این دایره به سوی مرکز دایره خم شده اند؟ اینها همه سوالاتی هستند که انسان هنوز برای انها جوابی نیافته است.در این دایره ویرانه ساختمانی قرار دارد که روزی محل سنجش عیار فلزات بوده است و از آن زمان که وسایل سنجش بنای دیوانگی را گذاشتند کارکنان انجا را ترک کردند "1945". هنگامیکه شما وارد ساختمان میشوید نیرویی قوی شمارا به پایین میکشد گویی که نیروی جاذبه چند برابر شده باشد! و بدن شما به طور ناخوداگاه به سمت مرکز دایره خم میشود و اگر بخواهید بدن خود را راست کنید بدن شما به اندازه یک زاویه 10‎ درجه به سوی مرکز دایره خم میشود. پژوهشگران زیادی برای یافتن جواب این راز مدتها در آنجا دست به ازمایشاتی زدند ولی به نتیجه ای نرسیدند،به عنوان مثال انها یک گوی فولادین 15 کیلویی را داخل ساختمان به تیرکی اویختند و با کمال تعجب مشاهده کردند که این گوی قوانین جاذبه را زیر پا گذاشته و به صورت زاویه ای به سمت مرکز دایره قرار گرفته است!حتی دود سیگار نیز در این مکان تحت تاثیر نیروهای شگفت انگیز قرار دارد بطوریکه اگر کسی در این مکان سیگاری دود کند دود سیگار به سرعت به چرخش در میاید و این عمل تا زمانیکه دود محو شود ادامه میابد.حتی اگر چند تکه کاغذ را در این محل به هوا بیاندازید خواهید دید که به زمین نمی افتند و در هوا به چرخش در می اید انگار که دستی نامرئی انها را به چرخش در می اورد! ولی چرا و چگونه چنین چیزی امکانپذیر است؟ آیا این مکان در تسلط موجودات فضایی است؟ ایا ارواح و اشباح خبیث در این مکان عجیب زندگی میکنند؟ ایا این مکان تحت نیروهای مغناطیسی قرار دارد؟ دانشمندان هنوز این سوالات را در مورد این دایره "گردباد اورگن" نتوانسته اند جواب دهند و شاید هرگز نتوانند به راز این مکان مخوف پی ببرند.

ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 فروردين 1390برچسب:, :: 14:56 :: توسط : Ramin TNT

نام او مارشال مترز سوم است نامي كه بعدها با استفاده از دو حرف M‏ در ابتداي نام بزرگ و كوچك آن،اسم اختصاري امي نم **Eminem‎‎‏*‏* ساخته شد.نامي كه براي اولين بار به يك خواننده رپ در شاخه هيپ هاپ اطلاق شد.وقتي كه امي نم در خواندن رپ به درجه اي رسيد كه توجه همگان به او جلب شد،انجمن هاي رپ خوان سياهپوست به مقابله با او پرداختند زيرا او سفيد بود و همين كافي بود اورا نپذيرند اما فرياد امي نم نيز از حنجره سياهان در مي آمد زيرا او نيز خسته از تبعيض ها و بدون فكر به سياه و سفيد فرياد آزادي سر ميداد پس او روح سياه داشت هر چند پسري سفيد بود با چشمان آبي! امي نم در 17 اكتبر 1972 در موتورسيتي آمريكا متولد شد،از زندگي كودكي اش خاطره اي تعريف نميكند جز اينكه تحت انضباط شديد مادرش بزرگ ميشود.او از سال 99 با اجراي يك تك اهنگ دريك مسابقه رپ خواني زيرزميني به عنوان يك اعجوبه سفيدپوست مطرح شد و تا امروز همچنان ميدرخشد.او رپ را از 14 سالگي در زيرزمين خانه دوستش شروع كرد،او راه سختي در پيش داشت و بايد در كلوبهاي زيرزميني به مسابقه ميپرداخت،او پس از يك جدايي كوتاه از موسيقي **به دليل خودكشي عمويش** درحالي به دنياي رپ بازگشت كه با چند رپ خوان ديگر گروهي به نامD.12 را تشكيل دادند و نخستين تك آهنگ او درسال 1995 ضبط شد.او در سال 1996 با آلبوم *بدون مرز* توجه منتقدان موسيقي را به خود جلب كرد.امي نم در بزرگترين مسابقه رپ خواني زيرزميني مقام دوم را كسب كرد و توسط دكتر D.Rكه پدرخوانده رپ زيرزميني به حساب مي آمد كشف شد.دكتر پس از ديدار با وي آنقدر جاخورد كه نزديك بود وي را از دفترش بيرون كند اما اينطور نشد و اين همكاري سرآغاز آلبومهاي زيادي شد.امي نم در 1998 آلبوم L.P‏ را منتشر كرد كه موفقيتي بي نظير براي او به همراه داشت و منتقدان اين آلبوم را يك سوررئال كمدي ناميدند.در تابستان 2000 آلبومي روانه بازار كرد كه با فروشي در حدود يك ميليون cd‏ در يك هفته آماري نزديك به معجزه را رقم زد.در سال 2001 بازي در فيلم *8 مايل* پا به عالم بازيگري گذاشت كه اين فيلم داستان برگرفته از زندگي خود او بود.چند آلبوم قديمي امي نم عبارتند از : Lp‏ اسليم شدي،2001،Lp‏ مارشال مترز،نمايش امي نم،مايكل جكسون و ... .

ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 فروردين 1390برچسب:, :: 9:49 :: توسط : Ramin TNT

آيا ميدانيد : -شادمهر عقيلي يكي از نوازندگان رسمي سازمان صدا و سيما بود ******** -فرزند ارشد داوود رشيد به نام فرهاد مدرك پروفسوري دارد ******** -پدر محمدرضا گلزار يك مهندس عالي رتبه ساختمان است ******** - سياوش خيرابي اصالتا آذري بوده و اهل منطقه خيزاب تبريز به حساب مي آيد ******** - ورود الناز شاكردوست به دنياي بازيگري كاملا اتفاقي بوده و وي جايگزين يكي از هم دانشكده اي خود شده است ******** - علي لهراسبي زماني مربي سرود در كانون پرورش فكري كودكان بود ******** - مليكا زارعي (خاله شادونه) خواهر مريلا زارعي ميباشد ******** - پدر رضا كيانيان عاشق بازيگري بود اما وقتي آقا رضا براي حضور پدرش دريك فيلم خوب پا در مياني كرد درست يك هفته مانده به شروع كار پدر ايشان دار فاني را وداع گفت ******** - مهران مديري يك بيليارد باز قهار است و كمتر كسي حريف او در اسنوكر ميشود،درست برعكس چيزي كه در مرد هزار چهره ديديد ******** - اتومبيل شهاب حسيني در فيلم سوپراستار متعلق به خانم ميلاني است ******** - احمد پورمخبر براي تست بازيگري پسرش سر كار عطاران رفته بود اما خود او قبول شد! ******** - تنها سوپراستار ايراني كه اهميتي به نوع ماشين خودش نميدهد هديه تهراني است.او زماني يك پرايد سفيد داشت ******** - ديالوگ ماندگار همه عمر دير رسيدم در فيلم سوته دلان پيشنهاد جمشيد مشايخي به مرحوم علي حاتمي بود ******** - تمام صحنه هاي اكشن سريال خواب و بيدار را رويا نونهالي خودش بازي كرده و هيچ بدلي در كار نبوده! ******** سعيد پيردوست و مسعود كيميايي و فرامرز قريبيان در دوران مدرسه پشت يك نيمكت مينشستند ******** - مرحوم ناصر عبدالهي اولين بار توسط اقبال واحدي كشف و در برنامه سفرنامه صبا به مردم معرفي شد ******** - مهران مديري و دوستانش در جبهه جهت روحيه دادن به رزمندگان طنز اجرا ميكرد

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 4 فروردين 1390برچسب:, :: 15:15 :: توسط : Ramin TNT

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
سلام من رامينم.به وبلاگ من خوش آمدید،اميدوارم از مطالب لذت ببريد.نظر يادتون نره! در ضمن اگر مشكلي ديديد به 09363731899 پيامك بدهيد. لطفا به آدرس جديد مراجعه كنيد www.TNT1.Blogfa.com
نويسندگان


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 49704
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


Alternative content